Comarch ERP XT to intuicyjny program do zarządzania małą firmą lub JDG w obszarach fakturowania, księgowości, sprzedaży i magazynu. Pozwala automatyzować najważniejsze, z punktu widzenia mikroprzedsiębiorcy, procesy biznesowe.
Funkcje Comarch ERP XT
Fakturowanie
Szybkie wystawianie faktur VAT oraz innych rodzajów faktur m.in. faktury VAT marża, proforma, zaliczkowe oraz walutowe. Automatycznie wystawiaj faktury cykliczne. Ewidencjonuj sprzedaż na podstawie rachunków oraz sprzedaż detaliczną na podstawie paragonów. Wprowadzaj dokumenty zakupowe takie jak faktury zakupu i faktury kosztowe.
Ewidencja ryczałtowa
Prowadź działalność w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rozliczaj właścicieli i wynagrodzenia pracowników. Prowadź rejestry VAT, zapisy edwidencji przychodów, ewidencji produktów rolnych. Wykonuj ewidencje wyposażenia, środków trwałych oraz dokumentów.
Uproszczona księgowość
Prowadź uproszczoną księgowość w postaci Księgi Przychodów i Rozchodów. Prowadź rejestry VAT, zapisy KPiR oraz obsługę plików JPK. Rozliczaj właścicieli i wynagrodzenia pracowników. Wykonuj ewidencje wyposażenia, środków trwałych oraz dokumentów.
Pełna księgowość
Prowadź pełną księgowość na kontach. Prowadź rejestry VAT, zapisy Księgi Handlowej oraz obsługę plików JPK. Generuj plan kont i zestawienia obrotów i sald. Wprowadzaj Bilans Otwarcia kont księgowych. Rozliczaj właścicieli i wynagrodzenia pracowników. Wykonuj ewidencje wyposażenia, środków trwałych oraz dokumentów.
Zarządzanie magazynem
Prowadź ewidencję stanów i ruchów magazynowych. Automatycznie przeprowadzaj inwentaryzację oraz spis z natury. Kontroluj stany magazynowe kluczowych produktów.
OCR
Odczytuj dane z faktur kosztowych w postaci skanów i zdjęć oraz przenoś zaczytane dane do systemu. Przyśpiesz proces wprowadzenia faktur do systemu.
Analizy BI
Opieraj swoje decyzje biznesowe na danych pobieranych na bieżąco z systemu. Analizuj przychody i koszty, wynik finansowy oraz rentowność firmy.
Sprzedaż online
Usprawnij sprzedaż online dzięki połączeniu produktów z Comarch e-Sale lub Comarch e-Sklep. Sprzedawaj towary na Allegro, e-Bay oraz Amazon. Połącz system ERP ze sklepem internetowym.
Komunikacja z księgowością
Wymieniaj dane z biurem rachunkowym pracującym na systemie Comarch ERP Optima. Przesyłaj faktury sprzedaży i dokumenty kosztowe. Otrzymuj informację o podatkach do opłacenia. Korzystaj z wbudowanego komunikatora.